تأمین اجتماعی / شناسه خبر: 70795 / تاریخ انتشار : 1395/11/13 13:34
|
مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر؛

باید الگوی حکمرانی خوب را ارائه دهیم

دکتر یونس خسروانی مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: مختصات حکمرانی خوب در تأمین اجتماعی بر پایه پاسخگویی و شفافیت استوار است و ما موظف هستیم الگوی مناسب حکمرانی خوب را به مخاطبان و شرکای اجتماعی خود ارائه دهیم

تامین نیوز / دکتر یونس خسروانی مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر با بیان این مطلب در کارگاه آموزشی هیأت های بدوی تشخیص مطالبات  اظهار داشت: در هر نهاد و سازمانی که ماهیت اجتماعی دارد اگر اعتماد عمومی از بین برود آن ساختار به هیچ وجه موفقیت دست  نخواهد یافت .در سازمان تأمین اجتماعی نیز نیازمند آموزش و مردم داری هستیم تا مشروعیت این سازمان روز به روز افزایش یابد.

وی افزود : ابزار مشروعیت بخشیدن در تأمین اجتماعی گسترش خدمات غیر حضوری و توسعه خدمات ICT  است و خوشبختانه اقدامات خوبی در این حوزه در استان بوشهر در حال اجرا است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر  با تأکید بر این که سازمان تأمین اجتماعی در استان بوشهر بر بستر اجتماعی و اقتصادی فعالیت می کند گفت : استان بوشهر دارای سه مزیت نسبی است که این مزیت ها در ارتقای تأمین اجتماعی موثر بوده است . اول اینکه در بحث شیلات و نخیلات دارای ظرفیت بسیار خوبی هستیم . 60 درصد میگوی تولیدی کشور در این استان صید می شود . همچنین استان بوشهر دارای 5 میلیون نفر نخل است . دوم در بحث تجارت بازرگانی ساختارهای بسیار فعال انسانی در سواحل این استان شکل گرفته است . در 9 ماهه گذشته از سال جاری درآمد گمرک بوشهر 1500 میلیارد تومان بوده است . و سوم در حوزه تولید انرژی، استان بوشهر بزرگترین اجتماع صنعتی دنیا در حوزه تولید انرزی را در مجموعه پارس جنوبی در عسلویه از آن خود کرده است.

دکتر خسروانی افزود : این وضعیت باعث گردیده تامین اجتماعی با شعب 15 گانه خود تمام برنامه های عملیاتی و مطالباتی خود را در 6 ماهه اول سال جاری محقق کندو حتی شاهد افزایش 10 درصدی درحوزه آمدها هستیم.

وی با اشاره به درصد پشتیبانی تأمین اجتماعی کشور که 8/6 نفر بیمه شده به ازای یک مستمری بگیر است گفت : نرخ پشتیبانی تامین اجتماعی در استان بوشهر  6/19 بیمه شده به ازای یک مستمری بگیر است.

وی با تأکید بر این موضوع که هرچه تأمین اجتماعی در استان دارد از آن مردم است اظهار داشت : رویکرد اصلی اداره کل تأمین اجتماعی بوشهر تأمین رضایت مخاطبان  است. 

captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
سامانه پرداخت الکترونیکی بدهی کارفرمایان
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 16

بازدید دیروز : 39

بازدید ماهانه : 852

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1300275