اقتصادی / شناسه خبر: 141092 / تاریخ انتشار : 1396/11/24 10:25
|
دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری؛

مهمترین اصل دولت در بخش مسکن، حفظ سلامتی و زندگی مردم است

دکتر روحانی در خصوص اصلاح بافت‌های فرسوده گفت: دولت زمین‌های فراوانی در سراسر کشور دارد و طبق قانون تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها، زمین‌هایی که در اختیار دارند را برای ساخت مسکن و بازآفرینی بافت‌های فرسوده به وزارت راه و شهرسازی واگذار کنند.

تامین نیوزحجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در نشست مشترک استانداران، وزرا، روسای سازمان های اقتصادی و مدیران موسسات مالی و اعتباری به برنامه دولت برای اصلاح بافت‌های فرسوده اشاره کرد و گفت: دولت زمین‌های فراوانی در سراسر کشور دارد و طبق قانون تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها، زمین‌هایی که در اختیار دارند را برای ساخت مسکن و بازآفرینی بافت‌های فرسوده به وزارت راه و شهرسازی واگذار کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه مهمترین اصل دولت در بخش مسکن، حفظ سلامتی و زندگی مردم است، گفت: به هر ساکن بافت فرسوده، مسکنی با 20 درصد زیر بنای بیشتر تحویل می شود. طرح بازآفرینی شهری برنامه اساسی دولت برای مسکن خانه‌اولیها، صیانت از جان و سلامت مردم و نوسازی محلات کهنه و فرسوده است.
دکتر روحانی گفت: خواسته اصلی توسعه‌گر در بازآفرینی بافت‌های فرسوده این است که بتواند واحدهایی را که متعلق به خودش است بلافاصله به فروش برساند و در این راستا دولت تضمین می دهد با ارایه مشوق‌ها و تسهیلات بانکی لازم به مردم، توسعه‌گر بتواند 50 درصد متعلق به خود را در زمان کوتاهی بفروشد.
رئیس جمهور افزود: با بازآفرینی بافت‌های فرسوده ضمن ایجاد تحرک بزرگ در صنعت ساختمان، اشتغال فراوان و تأمین مسکن برای جوانان و اصلاح چهره شهر را نیز به همراه دارد.
 
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 3

بازدید دیروز : 24

بازدید ماهانه : 231

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1299654