فناوری / شناسه خبر: 161418 / تاریخ انتشار : 1400/5/1 19:02
|

آغاز فاز دوم طرح رجیستری از دوم مرداد

حمیدرضا دهقانی نیا از آغاز فاز دوم طرح رجیستری شامل تبلت، ساعت هوشمند، بارکد اسکنر، دستیار دیجیتال شخصی موسوم به PDA (Personal Digital Asistant) و مبدل تلفن ثابت به سیار (موبایل‌واره‌ها) خبر داد.

تامین نیوز / حمیدرضا دهقانی نیا از آغاز فاز دوم طرح رجیستری شامل تبلت، ساعت هوشمند، بارکد اسکنر، دستیار دیجیتال شخصی موسوم به PDA (Personal Digital Asistant) و مبدل تلفن ثابت به سیار (موبایل‌واره‌ها) خبر داد.

وی گفت: آخرین مهلت اعمال قانون برای ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور 12 تیرماه 1400 و دستگاه بارکداسکنر، PDA و مبدّل تلفن ثابت به سیار سیم‌کارت‌خور نیز 19 تیرماه 1400 تعیین شد. همچنین زمان مشمولیت تبلت در طرح رجیستری طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.
 
دهقانی نیا در ادامه افزود: هر فردی دستگاه سیم‌کارت‌خوری مانند تبلت، ساعت هوشمند، بارکداسکنر، PDA و مبدل تلفن ثابت به سیار دارد باید تا قبل از تاریخ‌های تعیین‌شده، سیم‌کارت خود را در داخل دستگاه قرار داده و آن را روشن نموده و حتما نسبت به برقراری تماس و ارسال پیامک اقدام نماید و از سرویس گرفتن دستگاه خود تا قبل از زمان‌بندی‌های اعلام‌شده اطمینان حاصل کند.
 
وی تأکید کرد: سرویس گرفتن از دستگاه را به روز و ساعات پایانی اجرای طرح رجیستری موبایل‌واره‌ها موکول نشود زیرا ممکن است در آن ایام و ساعات، با افزایش حجم بار شبکه مواجه شده و امکان انجام مراحل رجیستری فراهم نشود.
 
همچنین حتما باید توجه شود که در هنگام خرید، اصالت دستگاه از طریق کد دستوری #7777* یا سایت hamta.ntsw.ir یا اپلیکیشن همتا استعلام و فقط اقدام به خرید دستگاهی نمایند که استعلام قانونی بودن آن را دریافت می‌کنند.
 
 در پاسخ استعلام اصالت، اطلاعاتی از قبیل برند و مدل دستگاه، نوع واردات، شرکت واردکننده، شرکت گارانتی کننده و تاریخ آغاز گارانتی اعلام می‌شود که خریدار باید حتماً برند و مدل کالا را با نتیجه استعلام اصالت تطبیق دهد.
 
منبع: سامانه اطلاع رسانی همتا
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 9

بازدید دیروز : 21

بازدید ماهانه : 9

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1299432