سیاسی / شناسه خبر: 161361 / تاریخ انتشار : 1400/4/4 17:30
|

معاونت ارتباطات و روابط عمومی در دولت آینده تشکیل شود

نویسنده کتاب برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی پیشنهاد کرد: رییس جمهوری به جای شورای عالی اطلاع رسانی دولت "معاونت ارتباطات و روابط عمومی" را تشکیل دهد.

تامین نیوز / دکتر حمید شکری خانقاه روز جمعه در سمینار تخصصی آنلاین مدیران روابط عمومی دانشگاه های سراسر کشور اظهار کرد: روابط عمومی به متخصصان ارتباطی و حرفه ای  نیاز دارد و متخصصان به حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد نیازمندند.

دارنده مدرک بین المللی "مدیریت روابط عمومی" از دانشگاه روش شناسی فرانسه، اظهارکرد: گام اول آن است که روابط عمومی ها خود را به سطح حرفه ای و تخصصی ارتقاء دهند و از کلیشه گرایی و تمرکز بر اطلاع رسانی صرف و ارائه آمارهای بی خاصیت از دستاوردهای اغلب غیر واقعی و اغلب ساختگی پرهیز کنند و نظام شایستگی و مسئولیت های اجتماعی و اخلاق حرفه ای را در بدنه سازمانی خود ایجاد کنند.
 
دکتر شکری خانقاه استاد دانشگاه با ۲۵ سال تجربه مدیریت در روابط عمومی دولتی معتقد است برای تعامل بیشتر دولت و مردم باید نظام ارتباطات یکپارچه کشور در تمام بدنه دولت و سایر قوا ایجاد شود و در ادامه پیشنهاد به رئیس جمهور منتخب در خصوص تشکیل "معاونت ارتباطات و روابط عمومی" در دولت بیان داشت: دولت ها در چند سال گذشته، همیشه منش اطلاع رسانی یکطرفه را در پیش گرفته اند و هرگز در اندیشه تعامل و ارتباط دو جانبه با مردم نبوده اند و به این دلیل شکاف بین مردم و دولت ها ایجاد شده است.
 
وی در آستانه تشکیل دولت سیزدهم گفت: جامعه روابط عمومی از منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مقام عالی دولت انتظار دارد، برای رفع این مشکل جدی و جبران خلاء رابطه ملت و دولت، معاونت ارتباطات و روابط عمومی را در ساختار جدید ریاست جمهوری تشکیل دهد.
 
عضو هیات مدیره خانه روابط عمومی ایران بر این نکته تاکید کرد که تشکیل معاونت ارتباطات و روابط عمومی در ساختار ریاست جمهوری اسلامی می تواند نقش متولی کارآمد و موثر برای نظام ارتباطات یکپارچه کشور ایفا کند و به جای اطلاع رسانی یک طرفه به مردم، مدیریت هوشمندانه ارتباطات و روابط عمومی مردم_دولت و دولت_مردم را برعهده بگیرد.
 
وی اظهار کرد: بدیهی است در صورت موافقت، جامعه روابط عمومی و متخصصان ارتباطات برای تحول و نظام مندی روابط عمومی در کشور و ایجاد نظام ارتباطات یکپارچه کشور، برای عملیاتی شدن این پیشنهاد آماده هرگونه همکاری خواهند بود.
 
منبع: ایرنا
captcha
صدای مشاور
سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

سهم تأمین‌اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان ۱۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات و افزایش ۱۲۰درصدی سهم این سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

پیشخوان روزنامه ها
معرفی کتاب
نظرسنجی
logo-samandehi

آمار سایت

بازدید امروز : 17

بازدید دیروز : 30

بازدید ماهانه : 603

افراد آنلاین : 0

آمار کل سایت : 1300026